marți, 28 aprilie 2009

La plimbare prin Sibiu




4 comentarii:

Cristiana spunea...

Adriana, eu ador fotografia.. si ador tara noastra.. din pacate vin destul de rar acasa, dar atunci incerc sa fac cat mai multe poze. Aici e un link pe Flickr:
http://www.flickr.com/photos/22507164@N08/

Amalia spunea...

Mersi ca m-ai luat si pe mine in calatoria ta! Imi place mult Sibiul si ma bucur ca am putut macar din cateva poze sa respir aerul de acolo.

Anonim spunea...

eu prefer marea,padurea,florile,freamatul vietii...tinna

adriana spunea...

@Cristiana, am vazut pozele...esti o profesionista...ma inscriu si comentez...felicitari
@Amalia, iti promit ca te iau si la alte plimbari...chiar o sa iti fac o surpriza...asa ca fii cu ochii pe blog
@Tinna, ai vazut si pozele cu gradina botanica?

Pupici, tuturor!