miercuri, 3 iunie 2009

Printre stanci



click aici

9 comentarii:

Anne spunea...

Este asa de frumos..mi-ar placea si mie sa merg..dar macar ma incat cu pozele tale. Multumesc !

adriana spunea...

imi era teama ca treci fara sa le vezi...acum m-am linistit...te astept si maine si poimaine...pana atunci te las sa ghicesti pe unde sunt facute

Iuliana spunea...

La Ramet? Asa imi pare. Am trecut pe acolo de curand, dar pentru prea scurt timp.

adriana spunea...

astept si alte pareri si dupa ce postez alte foto maine si poimaine, va spun si unde sa va duceti

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumos loc:)

adriana spunea...

sa vedeti si pozele din urmatoarele zile...va veti indragosti de acest loc

Amalia spunea...

Locul e superb...cred ca e manastirea Rameti. Nu am fost pe acolo insa am vazut la cineva poze si seamana cu aceastea.

adriana spunea...

maine , dupa ce postez si ultimele poze, va spun...

Anonim spunea...

Daca fizic nu pot fi la o minastiere navighez cu gindul pe caile Domnului. Fotografiile tale m-au ajutat sa ajung la tinta.. o minastire superba.Te imbratisez cu drag Neli