marți, 2 iunie 2009

Trist sau fericit?!



click aici

6 comentarii:

Iuliana spunea...

E un catel fain! Eu am un ciobanesc mic de 3 luni, dar nu am aparat sa-i fac poze, ca vi l-as arata si sunt sigura ca v-ar placea. Da, si el e trist daca nu-i dau atentie, dar mi se intampla rar!

adriana spunea...

@Iuliana...pai al meu am crezut ca are depresie ...asa de trist era...i-am povestit de catelusul tau si acum asteapta si alte povesti

ARIPI DE FLUTURE spunea...

e de jucarie?ce dragut e

adriana spunea...

acum iar e trist...cred ca din cauza furtunii...

Amalia spunea...

Ce catelus dragut! Noi cand vedem un catel din rasa aceasta ii spunem Cezar (dintr-o reclama de la branza Caesar) asa bine i se potriveste. Pe al tau cum il cheama? Si noi avem doi catelusi de plus asa de simpatici, insa baietii si-ar dori unul adevarat... (ce pacat ca Iuliana nu are aparat ca suntem topiti dupa puii de ciobanesc!)

adriana spunea...

@Amalia, uite ca pana acum nu ne-am gandit sa-i punem un nume...poate ca e si asta un motiv sa fie trist...fac azi consiliu de familie si il denumim..te anunt...